sobota, 18 lutego 2017

Współpraca / Kontakt

Chętnie podejmę się współpracy recenzenckiej - jestem otwarta na współpracę z wydawnictwami,  autorami oraz księgarniami w kwestii pisania recenzji, bardzo chętnie obejmę również patronat nad daną książką.

W razie chęci nawiązania współpracy proszę o kontakt na wskazany 
poniżej e-mail


e-mail: aftanasjoanna@wp.pl


  Warunki współpracy: 

  • Na przeczytanie książki, sfotografowanie jej i zrecenzowanie potrzebuję około miesiąca do dwóch (z racji napiętego grafiku zawodowego). 
  • Książki otrzymane w ramach współpracy stają się moją własnością.
  • Preferuję książki w wersji papierowej (czytnika nie posiadam)
  • Recenzując książkę wyrażam swoje subiektywne zdanie i opinię, zawsze szczerą. Jeżeli książka mi się nie spodoba to na siłę nie będę jej komplementować, aczkolwiek zaznaczę w recenzji, to co innych mogłoby zainteresować i zaciekawić, co mogą zobaczyć w niej inni czytelnicy. Nie jestem zwolenniczką opluwania autorskiego kunsztu, jak czasem się zdarza na blogach. Ilu autorów tyle pomysłów i każdy ma ma swój niepowtarzalny talent! Natomiast zdarza się czasami (choć rzadko), że jakaś książka nie do końca mnie porwie i uniesie na wyżyny.
Najczęściej sięgam po książki z gatunku:
  •   literatura obyczajowa (która ostatnio wspina się na wielkie szczyty)
  •   romanse
  •   powieści młodzieżowe i dziecięca literatura (czytana wraz z synem)
  •   powieści obyczajowe
  •   kryminały
  •   thrillery psychologiczne
  •   sensacja
  •   komedie kryminalne 
 
Moje recenzje umieszczam na moim blogu oraz na:
www.ravelo.pl -> Gdzie zdobyłam wyróżnienie za jedną z lepszych recenzji w konkursie "Czytamy Polskich Autorów"!

www.znak.com.pl 

lubimyczytac.pl

www.empik.com

w.bibliotece.pl

www.taniaksiazka.pl -> Gdzie publikuję jako Joanna A. posiadając status: Recenzenckie Mistrzostwo Świata i w maju 2018 r. zdobyłam nagrodę główną za recenzję miesiąca!

www.gandalf.com.pl

replika.eu (jeśli książki są z tego wydawnictwa, to recenzje umieszczam również na tej stronie)

www.granice.pl -> Gdzie publikuję jako JoannaAPrzeczyta i zostałam jedną z 20-stu laureatów za recenzje w Wyzwaniach 2018 roku! ->Laureaci Czytelniczych Wyzwań 2018 

www.nieprzeczytane.pl

livro.pl

bonito.pl

Odnośniki do recenzji, oraz wszelkie powiadomienia przedpremierowe jak też  informacje o premierach, promocje książek umieszczam na:



Wspieram i recenzuję w ramiach projektu brakujaca-litera.pl
czyli niezależny konkurs literacki na polską Książkę Roku 2017 oraz 2018 roku.


Dodatkowo:
- Jestem bardzo chętna do objęcia PATRONATU nad powieścią, napisania rekomendacji, bądź zostania ambasadorką - po uprzednim zapoznaniu się z tekstem Nie obejmuję patronatu nad książkami w ciemno. 

1. "Znajdź mnie jeszcze raz" Monika Sawicka
 
- Jestem również otwarta na współpracę i współdziałanie z blogerami, którzy również recenzują książki lub sami tworzą własne opowiadania/książki. W ramach tej współpracy chętnie przeczytam i zrecenzuję dany tekst. Możemy też przygotować wspólne maratony, akcje, wyzwania, wywiady, czy dyskusje. Współpracowałam już z innymi blogerami :), biorąc udział w różnych akcjach np.: Wielka Wymiana Książkowa, Bloger od Kuchni, Blog Talk Show. Piszę również  polecajki książkowe na inne blogi w ramach akcji około świątecznych np.: Polecajka na Dzień Mamy u "Nie Oceniam Po Okładkach"

- Jestem również chętna do opiniowania tekstów autorskich przed oddaniem ich do wydawniczej korekty - gwarantuję pełną dyskrecję z poszanowaniem wszelkich praw autorskich. W ten sposób współpracowałam już z: 

autorką Moniką Sawicką
autorką Justyną Chrobak
autorką Hanną Greń
autorką Katarzyną Michalak 
Dotychczas zaufały mi wydawnictwa: 


















Oraz Autorzy: 

- Marta Matyszczak
- Anita Scharmach
- Natasza Socha 
- Anna Sakowicz
- Hanna Greń
- Agnieszka Krawczyk
- Aleksander Rogoziński 
- Elżbieta Kosobucka 
- Augusta Docher vel Beata Majewska 
- Magdalena Majcher 
- Monika Sawicka 
- Natalia Nowak - Lewandowska
- Alina Białowąs 
- Katarzyna Michalak
- Magdalena Knedler 
- Anna Krzyczkowska
- Renata Kosin 
- Magdalena Kordel
- Krystyna Mirek 
- Małgorzata Rogala
- Małgorzata J. Kursa
- Remigiusz Mróz
- Hanna Dikta 
- Elżbieta Ceglarek 
- Joanna Szarańska
- Ilona Gołębiewska
- Agnieszka Zakrzewska
- Iwona Czarkowska 
- Marta Obuch
- Jolanta Kosowska
- Barbara Sęk
- Magdalena Witkiewicz
- Karolina Wilczyńska
- Joanna Szarańska
- Hanna Dikta
- A.Jeż & P. Płatkowska
- Dorota Schrammek
- Izabela M. Krasińska
- Maria Paszyńska
- Adrian Bednarek 
- Max Czornyj
- Edyta Świętek
- Katarzyna Kielecka
- Aneta Krasińska
- Gabriela Gargaś
-Anna H. Niemczynow
- Agnieszka Gładzik
- Nina Majewska - Brown
- Małgorzata Falkowska
-Joanna Sykat


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wasza 
PrzeCzytajka (Asia Aftanas)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz