środa, 15 maja 2019

"Brulion zabaw! Dla każdego" oraz "Zniszcz ten dziennik" Keri Smith czyli Kreatywnie z książką.

"Brulion zabaw! Dla każdego"

oraz 

"Zniszcz ten dziennik" Keri Smith. 


Na takie dni jak dziś - deszcz, zimnica = nuda ➡️ fajną perspektywą są nietypowe, pełne kreatywności książki:  
"Brulion zabaw! Dla każdego" od Wydawnictwa Wilga.
Brulion świetnie stylizowany na stary zeszyt z lat 80 (pamiętam jak sama miałam takie zeszyty do szkoły) 🙊🙈🙉.
A w środku znajdują się zabawy i gry dla dużych i małych, między innymi są: statki, państwa miasta, szubienica, kartofel, szewc, kółko i krzyżyk, piekło - niebo itp.
Dzięki temu mój syn poznał zabawy z mojego dzieciństwa, a ja sobie o nich z radością przypomniałam.
Sprawdzony lek na nudę, więc serdecznie polecam.


Ps. Nasz "brulion" już się kończy.

Kolejną fajną perspektywą zabicia zabójczej nudy jest "Zniszcz ten dziennik" Keri Smith i Grupy Wydawniczej K. E. LIBER.
Coś innego, coś bez składu i ładu, ale jakże intrygujące. 
Powiem Wam, że wychowywałam swego syna w poczuciu dbania o książki. 
No i cóż...jak się to miało do takiej opcji?
Ano tak, że z trudem przełamywał w sobie wewnętrzny opór. 
Chęć wykonania zadań i zabaw walczyła z poszanowaniem do książek. To była trudna walka. (bardzo :) 
Koniec końców wspólnie z nim zrobiłam kilka. 🤣😂 




Ps. Śmiało powiedzieć mogę, że to fajna sprawa i wcale nie jest tak, że uczy głupoty i nieszanowania książek.
To my jesteśmy nauczycielami naszych dzieci i szacunek do książek wpojony solidnie od małego nie zniknie wraz z tą pozycją.

Polecam serdecznie obie propozycje na kreatywny czas z książką ! 

2 komentarze: