niedziela, 4 listopada 2018

"Planer taki jak Ty" od Gabrieli Gargaś




PLANER 

taki 

JAK TY

Autor: Gabriela Gargaś
Wydawnictwo: Czwarta Strona.

Dziś przychodzę do Was z recenzją nietypową. Nie jest to bowiem powieść.
Gabriela Gargaś postanowiła, że zrobi dla nas coś więcej niż napisanie kolejnej powieści.
I słusznie. Przynajmniej w moim skromnym odczuciu.

Zaplanuj cudowny czas razem z Gabrielą Gargaś!
Jesteś przedsiębiorczą kobietą, artystką, blogerką albo mamą na pełny etat? A może czujesz, że masz za mało czasu dla siebie i bliskich?
Gabriela Gargaś stworzyła ten planer z myślą o Tobie!
Autorka bestsellerowych powieści obyczajowych pomoże Ci zaplanować dni pełne obowiązków i weekendy totalnego odpoczynku. Będzie wspierać Cię w realizacji Twoich celów, a w trudnych chwilach rozbawi jak nikt inny. Ciepłe słowa i motywujące rady Gabrieli Gargaś będą Ci towarzyszyć każdego dnia.
Zapisz cele, które są dla Ciebie naprawdę ważne, przestań przejmować się opiniami innych i posłuchaj siebie.
Już dziś zacznij spełniać swoje marzenia!

„Planer taki jak Ty” od Gabrieli Gargaś, nie narzuca żadnych ram. 
Nie ma w nim dat, nie ma w nim wytycznych, co i jak najlepiej robić.
Planer jest skonstruowany w taki sposób, że jego jedyną autorką będziesz TY sama.
Sama zrobisz w nim kalendarz, zaplanujesz każdy dzień, miesiąc a w rezultacie caluteńki rok.
I to co mi się w nim podoba nieodparcie, jest właśnie fakt, że możemy go zacząć używać w każdym momencie. 
Dziś, jutro, pojutrze...Kiedy tylko wpadnie w wasze dłonie. 


„Planer” od Gabrieli Gargaś to miejsce, w którym zapiszesz swoją listę zakupów, planów, celów, marzeń. Posegregujesz to na rzeczy ważne i ważniejsze, zdecydujesz co musisz zrobić na cito, a co może jeszcze zaczekać lub odpuścić sobie całkowicie.
Dla mnie jest to rozwiązanie bardzo kreatywne.

Jest niesamowity!✨
Idealny! ✨

Dla mnie -> będzie ratunkiem przed chaosem życia codziennego.
Tak! 🙏🙏🙏

Jako samotna matka, pracująca po 12h, matka – blogerka, recenzentka, kobieta, która składa swoje życie na nowo i uczy się stawiać płoty (granice dla świata), by w końcu uzyskać wynik 1:1, będę mogła nareszcie poukładać wszystko - wyznaczyć cele, priorytety, a przy tym nie zapomnę kupić butów dla syna na zimę albo bułki tartej, bez której ostatnio nie mogłam usmażyć kotletów i zjedliśmy jajko sadzone w rezultacie.


Dzięki „Planerowi” od Gabrieli Gargaś zaplanuję sobie także swój wolny czas, którego tak bardzo mi brakuje. Nie mam czasu na wypoczynek, na niemyślenie o tym co muszę zrobić, co jeszcze trzeba kupić, gdzie pójść i co załatwić koniecznie. Zapiszę to wszystko w planerze, a dzięki temu, że codziennie do niego będę zaglądać, posiądę możliwość wyrzucenia tego wszystkiego ze swej głowy. Stan całkowitego bezładu mojej codzienności ulegnie uporządkowaniu a moja głowa przestanie przypominać bezładną materię w pustej przestrzeni codzienności.

„Planer taki jak TY” od Gabrieli Gargaś jest stworzony dla każdej z nas i w każdych rękach stanie się jedynym i niepowtarzalnym narzędziem wiodącym do zapanowania nad własnym życiowym bałaganem.
A do tego - > ku pokrzepieniu naszych kobiecych serc i dusz, autorka pozostawiła w nim mnóstwo ciepła płynącego z jej serca. Myślę, że tym, w trudnych chwilach, dodatkowo zmotywuje do działania niejedną zbłąkaną duszyczkę.


Ja już swój „Planer” zaczęłam uzupełniać. :)
Za rok, kiedy skończę – wrócę do tego postu i do Was – i zrobię specjalną notkę, o tym, co dzięki planerowi udało mi się w moim życiu ujarzmić.



Polecam Wam serdecznie „Planer taki jak TY” od Gabrieli Gargaś. 
Nie tylko dla siebie. 
Myślę, że byłby to dobry upominek dla bliskiej Wam osoby – dla przyjaciółki, mamy, siostry, bratowej, szefowej.

Za rozpieszczanie mnie takimi cudownościami dziękuję serdecznie i z całego serca 
Czwartej Stronie. 






4 komentarze: