poniedziałek, 19 czerwca 2017

Cudne ETUI must-have dla moli książkowych !!!



Witajcie 
Mam dla Was prawdziwą skarbnicę uszytków dla moli ksiązkowych i nie tylko! 

Po długich poszukiwaniach etui na książkę, przez zupełny przypadek natrafiłam na Kalinę, która szyje i wyczarowuje spod maszyny cudowne perełki, dla tych wszystkich, którzy kochają książki i z domu bez książki nie wychodzą, ale też dla innych. Dla każdego coś Szpilowego.

To super wieści i extra alternatywa, by Wasze książki były zawsze zadbane!!
Czy to w podróży, czy w damskiej przepastnej torebce, gdzie tylko baby i dziada brak! 
Czy to w plecaku Waszego mężczyzny albo dziecka.
Szpila szyje dla Was i Waszych książek cudne etui 💜💕💟.!!! 
Ja się zakochałam w jednym i już zamówiłam. 😀




Aleee to nie wszystko! Kalina szyje też przepiękne zakładki do książek, torby (wszystko mieszczące), etui na klucze, piórniki, kominy, etui na czytniki e-booków...zajrzyjcie na jej stronę i zakochajcie się, tak jak ja, w jej talencie!!
Poniżej zamieszczam link do jej strony na FB
https://www.facebook.com/szpilakalina/ 

Myślę, że uszytki Kaliny zaczarują Was, tak jak mnie:) i niech się staną Waszym must-have z miłości do książek ! <3












A zdradzę Wam przy okazji, że Kalina to super dziewczyna :)  i dzięki niej na moim blogu niebawem pojawi się pierwszy konkurs, w którym do wygrania będą nagrody ufundowane przez Nią.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz